Тим за самовредновање квалитета рада Школе има кључну улогу у унапређивању образовног процеса и општег функционисања установе. Његов основни задатак је да кроз систематичну и објективну анализу прати и процењује све аспекте рада школе — од наставног процеса и успеха ученика, до организације рада и квалитета комуникације унутар школске заједнице. 🌞🍀
Самовредновање је важан инструмент у процесу континуираног унапређења образовања, јер омогућава идентификовање снажних страна школе, али и области које захтевају додатну пажњу и улагање. Тим, у сарадњи са осталим запосленима, израђује планове за унапређење, прати њихову реализацију и предлаже мере за подизање квалитета наставе и учења. 🌿✨
Чланови тима за самовредновање бирају се тако да представљају различите сегменте школске заједнице, што доприноси свеобухватном и објективном сагледавању ситуације у школи. Својим ангажовањем они доприносе развоју културе квалитета, сарадње и заједничке одговорности за напредак школе. 🌱💫
Тим за самовредновање квалитета рада Школе чине следећи чланови:
- Тања Раденковић, наставник и координатор тима
- Немања Стојиљковић, наставник
- Виолета Каравезић, наставник
Овај тим својим радом подстиче развој и унапређење квалитета свих облика рада школе, доприноси изградњи поверења међу свим актерима у образовном процесу и поставља темеље за дугорочни развој школе као установе усмерене ка знању, вредностима и добробити сваког ученика и запосленог. 🌞🍃